Sentralbord
Kl. 09:00–15:00 mandag til fredag
Nannestad kommunehus har besøksadresse: Teiealleen 31, 2030 Nannestad.
Åpningstider kommunehuset:
Innbyggertorget
Mandag–Fredag | 09:00–15:00 |
Biblioteket
Mandag | 10:00–15:30 |
Tirsdag | 10:00–18:00 |
Onsdag | 10:00–15:30 |
Torsdag | 10:00–18:00 |
Fredag | 10:00–15:30 |
Lørdag | 10:00–14:00 |
Vi ber deg avtale med den avdelingen du ønsker møte med.
Vi jobber med å få på plass løsningen: Finn ansatt. Den kommer snart.
I mellomtiden kan du ringe vårt sentralbord på 66 10 50 00 mellom kl. 9 og 15 på alle hverdager.
For å kontakte enkelte av våre enheter finner du kontaktnformasjo på hjemmesidene deres:
Nannestad sykehjem/Pleie og omsorgssenter
Vår pressekontakt er tilgjengelig primært i normal arbeidstid, mandag-fredag.
Pressekontakten er tilgjengelig for pressen. Innbyggere og publikum bes kontakte kommunens sentralbord.
Dersom du har spørsmål om kommunale tjenester kan det være raskest å spørre vårt chatrobot Kommune-Kari først. Hun kan svare deg hele døgnet.
Du finner henne på vår forside, og nede i høyre hjørne på alle sider du åpner derfra.
Kari er hele tiden under opplæring, og gi henne gjerne tommelen ned hvis hun ikke kan svare deg, slik at punktet kan forbedres.
Etter kl 15.00 kan du ringe følgende vakttelfonnummer ved situasjoner som gjør det nødvendig å kontakte vakt.
Takk for at du sier ifra ved sitasjoner som krever det.
Send sikker post via eDialog til kommunen
Med denne tjenesten kan du trygt sende oss brev og dokumenter selv om de er unntatt offentlighet.
Å sende dokumenter med e-post medfører en større risiko for at personsensitive opplysninger kan komme på avveie og kan også stoppes i spamfilter. Ved å benytte tjenesten e-Dialog, kan du som privatperson, organisasjon eller bedrift trygt sende oss brev og dokumenter selv om de er unntatt offentlighet.
Forsendelsen blir kryptert og du som avsender må identifisere deg ved hjelp av ID-porten.
Vi anbefaler deg å bruke eDialog ved sending av dokument til oss, også når innholdet ikke er unntatt offentlighet.
E-post kan fortsatt brukes for enkle spørsmål og henvendelser som ikke skal journalføres i kommunens sak- og arkivsystem.
Tjenesten er godt egnet til å sende inn dokumenter merket «unntatt offentlighet».
Du skal ikke bruke eDialog dersom vi har elektroniske skjemaer til formålet. For eksempel søknad om ulike tilskudd, søknad på ledig stilling etc
NB! Vennligst ikke skriv inn sensitive personopplysninger i tittel-feltet. Denne tittelen kan være synlig i offentlige postjournaler.
Viktig at du velger JA, under punktet: «Inneholder henvendelsen sensitive eller følsomme personopplysninger?»
Tjenesten er godt egnet til å sende inn dokumenter som inneholder personsensitive opplysninger og/eller er «unntatt offentlighet».
Forsendelsen blir kryptert og avsender må identifisere seg ved hjelp av ID-porten.
Kommuneinformasjon
Hva forsøkte du å finne?