Innhold

Kontakt oss

Vi henstiller våre innbyggere om å ta kontakt med virksomheter eller ansatte via telefon eller epost. Ved behov for personlig oppmøte, ta kontakt på forhånd for å gjøre en avtale.

Har du spørsmål om kommunale tjenester kan det være raskest å spørre Kari først.

Kari er vår chat-robot og hun jobber døgnet rundt, hver dag. Du finner henne på alle våre sider. Se etter henne. 

Kari kan hjelpe deg med å finne kontaktinformasjon til mange ansatte.

Du kan også finne dette i telefonlista:

Finn ansatt

Servicekontoret og sentralbord

  • 66 10 50 00

Våre åpningstider er mandag-fredag kl. 10.00 - 15.00  (andre åpningstider i julen og påsken)

Sentralbord: 09.00 - 15.00

Besøksadresse: Teiealleen 9, 2030 Nannestad 

For vakttelefoner etter klokken kl.15.00 se vakttelefonnummer nederst på siden

Andre enheter/virksomheter

Byggesak

  • Telefon: 66 10 50 00 
  • Telefontid: tirsdag kl. 12.30-15.00 og torsdag kl. 09.00-11.30 
  • Send gjerne E-post

Skolene i Nannestad

Barnehagene i Nannestad

Nannestad sykehjem

Du kan også spørre vår virituelle medarbeider Kari hele døgnet eller kontakte Servicekontoret mellom 09:00 og 15:00 på telefon.

Post via eDialog – send sikker digital post

Send sikker post via eDialog til kommunen -  med denne tjenesten kan du trygt sende oss brev og dokumenter selv om de er unntatt offentlighet.

Å sende dokumenter med e-post medfører en større risiko for at personsensitive opplysninger kan komme på avveie og kan også stoppes i spamfilter. Ved å benytte tjenesten e-Dialog, kan du som privatperson, organisasjon eller bedrift trygt sende oss brev og dokumenter selv om de er unntatt offentlighet.

Hva er eDialog?

Forsendelsen blir kryptert og du som avsender må identifisere deg ved hjelp av ID-porten.
Vi anbefaler deg å bruke eDialog ved sending av dokument til oss, også når innholdet ikke er unntatt offentlighet.
E-post kan fortsatt brukes for enkle spørsmål og henvendelser som ikke skal journalføres i kommunens sak- og arkivsystem.
Eksempler på hva du kan sende
Tjenesten er godt egnet til å sende inn dokumenter merket «unntatt offentlighet».

Hvorfor bruke eDialog?
  • Du sender informasjon gjennom en sikker kanal
  • Det gir en sikker identifikasjon av hvem som er avsender
  • Innsendt post blir sendt rett inn i vårt sak- og arkivsystem
Når skal du IKKE bruke eDialog?

Du skal ikke bruke eDialog dersom vi har elektroniske skjemaer til formålet. For eksempel søknad om ulike tilskudd, søknad på ledig stilling etc

Slik sender du inn via eDialog
  • Du må logge inn med personlig elektronisk id (MinID, BankIDd, BankID på mobil, Buypass id smartkort eller Buypass id mobil)
  • Velg om du er privatperson/innbygger (fødselsnr.) eller om du representerer en virksomhet (org.nr).
  • Alle obligatoriske felt er merket med *
  • Gi en klar beskrivelse av forsendelsen din i kommentarfelt
  • Har du fått et saksnummer av oss, vennligst legg inn dette i feltet «Tittel» sammen med tittel på innsending. Eksempel: «2021/25 – Tittel»
  • Skriv gjerne inn hvilken virksomhet det gjelder under tittel, eks. Att: PP-Tjenesten, Skole, Barnevern etc.

NB! Vennligst ikke skriv inn sensitive personopplysninger i tittel-feltet. Denne tittelen kan være synlig i offentlige postjournaler.

  • Husk å laste opp relevante vedlegg. Disse må være i PDF-format.
  • Klikk på «Send forsendelse» Du mottar kvittering med referansenummer på e-post.
Slik kan du omgjøre et dokument til PDF-format
  • For Word-dokument velger du "Lagre som" og deretter filtype PDF.
  • LibreOffice og OpenOffice har egen knapp på verktøylinja som heter "Eksporter til PDF".
Forsendelse av dokumenter som er unntatt offentlighet

Viktig at du velger JA, under punktet: «Inneholder henvendelsen sensitive eller følsomme personopplysninger?»
Tjenesten er godt egnet til å sende inn dokumenter som inneholder personsensitive opplysninger og/eller er «unntatt offentlighet».

Forsendelsen blir kryptert og avsender må identifisere seg ved hjelp av ID-porten.

Postboks og e-post

Post til kommunen i papirformat sendes:  Postboks 3, 2031 Nannestad  

E-post:postmottak@nannestad.kommune.no  (ikke sikker)

In English 

For more information, please contact our public service office: 
tel: 66 10 50 00

E-mail:postmottak@nannestad.kommune.no

Postadresse: Postboks 3, 2031 Nannestad

Fakturaadresse:fakturascan-nan@nannestad.kommune.no

Kommunenummer: 3036
Bankgiro: 8601 41 96236
Org.nr. 964 95 0202
 

Pressekontakt

Vår pressekontakt er tilgjengelig primært i normal arbeidstid, mandag-fredag. Pressekontakten er tilgjengelig for pressen, innbyggere og publikum for øvrig bes kontakte kommunens sentralbord.

Pressekontakt:

  • Iselinn Næss, tlf. 904 79 088, e-post

Vakttelefoner

  • Vann: 90 54 06 91
  • Avløp: 90 47 75 83
  • Kommunale bygg: 48 03 14 86 - etter kl 15
  • Veg: 90 07 57 33 - Brøyting og strøing av kommunale veger, parkeringsplasser, fortauer og gang- og sykkelveier
  • Vilt: 90 66 00 06
  • Veterinærvakt: 99 47 39 47

Publisert: 19.01.2017 13:03:26
Sist endret: 18.11.2022 15:20